26 באוק׳ 2010

moments

לפעמים אני מוצאת את עצמי מתרוצצת סביב ולא מצליחה למצוא לי רגע של מנוחה. 
בכל החודשים האחרונים אנחנו עסוקים בשיפוץ וסידור, לפעמים בכוונה תחילה ולפעמים כי אין ברירה (כמו האמבטיה שנזלה לשכנים).
אבל בתוך כל הסידורים של הבית, הצלחתי למצוא את הזמן לעשות המון דברים. עכשיו נשאר רק להעלות אותם לבלוג ולו רק כדי לזכור איך עשיתי אותם. אבל לזה משום מה אני לא מוצאת את הזמן. קצת מצחיק, במיוחד כשיש לי עכשיו את המצלמה החדשה שלי. אבל אני אנסה כל פעם לצלם משהו אחר כדי שלפחות יהיה לי משהו כמו אלבום שיזכיר לי את הדבריםבמיוחד את אלה שחילקתי ונתתי כמתנות. 


אז הצלחתי לתפור ולסרוג המון המון דברים:
* שלושה כובעים, כי טום איבד אחד מטי שירט ממוחזרים
תיק ספר לטום שיצא מדהים
תיק ספר לטום, פישתן וכותנה. 2010. 
* סוודר סרוג שחור ליונתן 
* כובע ליסמין חברה של מיה כמתנת יומולדת  
* תיק צד סרוג למיה 
* תיק מחבלים למיה 
* שני סלי כביסה משאריות קנבס 
* כובע קסקט קטן סרוג משאריות צמר לתינוק של רותי, אמא של יונתן חבר של מיה 
* מובייל סרוג גם כן לתינוק 
* המשכתי קצת את השמיכה שאני סורגת כבר עידנים (קצת מביך לומר כמה זמן) 
* מכנסיים לטום לגן מחולצת טי שמיחזרתי
* מכנסי פיג'מה לטום גם כן מחולצת טי ממוחזרת 
* חולצת טי למיה טי ממוחזר
* תיקים לשלטי ווי לבנות של יושי 
* כובע סרוג בהזמנה מליאור חבר של רותי 
* כובע סרוג ליונתן שאני מקווה שהוא יחבוש החורף הזה 
וזהו נראה לי פחות או יותר 


מעבר לזה, עשיתי תמונה ענקית 50X70ס"מ מתוחה על קנבס לבית. רציתי כבר המון זמן לעשות משהו דומה לתמונה שהזכרתי כבר באחד מהפוסטים הקודמים פה. אני חייבת לומר שאני מאוד גאה בתוצאה ואני חייבת תודות לעובדים בחנות שעזרו לי לבחור את טביעת האצבע הכי מוצלחת וגם ליניב שהדפיס לי אותה. עכשיו רק נשאר לעשות טביעות אצבע לג'ון, שנתלה ליד שלי, למיה וטום במידה קטנה יותר כשלטים לחדרים שלהם. 


טביעת אצבע שלי. 2010. 
משום מה עדיין יש לי עוד המון המון דברים שאני רוצה לעשות והמון רעיונות לכל מני דברים, שאני מקווה שהם לא יברחו לי מהראש...
אם רק היה לי עוד טיפה זמן...
מוזר שבסופו של דבר שאלה הדברים שעושים לי טוב ונעים ואלה הדברים שמרגיעים אותי, למרות שאולי הם נראים טיפשיים. זה בשונה מפעם שהייתי צריכה לצאת כדי להצליח לשחרר את תחושת המחנק. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

Today is ethical indisposed, isn't it?